vrijdag 17 januari 2014

Nagenieten!

Vorige week zat ik nog te zenuwen, hoe zal het worden, wat moet ik allemaal eten, hoe zit het met de wind en het strand..  En nu.. nu ben ik aan het nagenieten van een super mooi evenement, met de beste omstandigheden die ik me kon wensen! 
Het is allemaal vastgelegd met videobeelden op verschillende kilometerpunten, die kun je hier zien. Het is een beetje zoeken maar ik ren er echt, rood jasje, zwarte broek, zwiepende staart en slingerbenen. 
Deze week mezelf wat rust gegeven, een lesje yoga, steps en de squatchallenge die door blijft gaan, dat was wel even voldoende.. Weer helemaal bijgekomen, geen zware benen meer, kon ik vanochtend weer mijn eerste kilometers maken. Een 5km duurloop over het spoor, niemand om me heen, rustig aan, even lekker uitwaaien, heerlijk! 
Volgend weekend, zondag 26 januari, staat een 10km wedstrijd in Uithoorn op het programma. De 10 km wedstrijdjes hebben Syl en ik ingepland om aan onze snelheid te werken en hier en daar misschien wat podiumplekken mee te kunnen pakken.. Kijkend naar de tijden van vorig jaar zou het in Uithoorn misschien wel eens moeten kunnen! Een mooi doel om naar toe te werken komende week! 






Geen opmerkingen: