maandag 3 februari 2014

Op naar de 1000km!

Veel te mooi weer om binnen te zitten! Aangezien ik nu toch alle tijd heb (nog 2 maanden even geen werk) kan ik me goed richten op het hardlopen. Alleen heb ik de meeste routes hier nu wel zo'n beetje gezien.. Ik moet voor mezelf een doel stellen om het leuk te laten blijven.. Mijn teller staat op 896,4km, mijn doel voor februari is de 1000 km bereiken! Nog 103,6 km.. Het is al 3 februari en heeft maar 28 dagen, gelijk maar een goede ronde maken dan! Een ronde die ik voor een groot gedeelte nog niet eerder had gedaan. Mooie rustige route, weinig verkeer, maar 1 stoplicht, strak blauwe lucht en m'n eigen paparazzi mee op de fiets. Richting Oudhuijzerweg - Korenmolenweg - Gagelweg voorbij - Portengense Zuwe naar rechts - Geerkade - n212 oversteken en via de Wilnisse Zuwe en Herenweg weer terug naar huis. Op de 15,6 km zet ik mijn horloge stop en staat de teller op 912 km. Goed begin van mijn februari challenge, nog 88 te gaan! Met 16 februari de Bosdijkloop (10 km) en 22 februari de Knotwilgenloop (21,1 km) scheelt het weer wat kilometers die ik alleen moet lopen. Het moet me lukken! Als het nou even de hele maand dit weer is... #912/1000



Geen opmerkingen: